Mitä ihmisellä on päällään kertoo vaatteen kantajasta paljon ja se mitä ihmisestä ajatellaan heijastuu yrityksen imagoon. Yrityksen imago ja ulkoasu ovat tärkeitä asioita. Tyylikkäällä ulkoasulla annetaan hyvä ja ammattimainen kuva yrityksestä ja sen henkilökunnasta. Vaatteiden ei aina tarvitse olla hienoja ja kalliita ollakseen tyylikkäitä. Tärkeintä on että ne ovat tilanteeseen sopivia. Bisnestapaamiseen mennään kauluspaita päällä, kun taas autokorjaamolla parempi valinta on fleecetakki.
Mainostekstiilit rakentavat yrityksen brändiä ja tuovat henkilökunnalle ja muille niiden kantajille yhteenkuuluvuuden tunnetta. Jos brändi on vahva ja arvostettu ovat yrityksen logoilla varustetut tekstiilit haluttua tavaraa! Tästä hyvänä esimerkkinä jääkiekkojoukkueiden fanipaidat, kalliiden muotitalojen luomukset ja tietysti sinun firmasi mainostekstiilit. Näistä tuotteista kilpaillaan ja niihin ollaan valmiita sijoittamaan rahaa. Monille urheiluseurojen jäsenille on kunnia-asia saada kulkea oman joukkueen takki päällä ja sitä kannetaan ylpeydellä. Oikein valitut mainostekstiilit vahvistavat yrityksen/yhdistyksen brändiä ja tuovat näkyvyyttä tapahtumissa ja tapaamisissa.